Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pią 15:51, 19 Sty 2007 Temat postu: Star Wars RPG D20 PL projekt |
|
|
Gdy pierwszy raz dostałem Star Wars RPG D20 od kumpla jedna tylko rzecz stała na przeszkodzie w graniu: Język.
Dłużesze poszukiwania na moim modemowym necie wskazały, że polskiej wersji po prostu nie ma. No to zabrałem się za tłumaczenie. Zrobiłem prowizoryczne tłumaczenie części dla graczy, po czym zaczałem porprawiać błędy.
Jednak dwa lata temu wraz z nastaniem ery neostradowej w moim dommu, jakoś to zarzuciłęm. Fora, Ogame (już rzuciłem ten nałóg), itd. pochłonęły masę mojego czasu. Od tamtego czasu zrobiłem jeden rozdział i zacząłem poprawiać rozdział pojazdy. Jednak jakoś to padło. Po części odpowiedzialni za to są gracze, którzy zrezygnowali (a ci co pozostali potrafią czytać po angielsku (w miarę)), korzystanie z nowych podręczników (tych jest masa), jak i ja sam.
Jednak tak wygląda dzieło połowy roku pracy:
[link widoczny dla zalogowanych]
W sumie myślę czy to kontynuować.... Od dawna chciałem to tu zamieścić, ale w sumei zastanawiałem się jak...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 19:02, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Jetsem za i za
uwielbialem kiedys SW calutkie Gry ksiazki filmy
Potem mi przyszlo spowrotem
Gralem w KoToRa na DnD edition (w sumie innego kotora ni ma )
Ale chetniej bym zagral w papierkowa wersje i sam kreowac swa sciezke
"Krocząc ciemną ścieżką, pamiętaj by nie zapomnieć o tym kim jesteś"
|
|
Powrót do góry |
|
|
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Sob 14:04, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Na DnD edition?
Raczej na systemie D20 (na którym DnD jest oparte)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 19:39, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
No o to mi chodzilo , bądż domyślny
Wyglądasz na inteligentną osobe , domyśl się
W sumie gra się na , a nie w
|
|
Powrót do góry |
|
|
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Nie 19:53, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ale oparte jest NA
A co do domyślenia się, to wiedziałem, tylko, że lubię się czepiać....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 20:50, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Taaaaa, czepianie się szczegułów to jest coś w czym jesteś naprawdę dobry Blue-R
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 13:52, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Każdy ma hobvby , jedni ziebrją znaczki , inni zapałki , inni się czepiają :p a inni grają w RPG
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ruvus
Administrator
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Wto 22:15, 20 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ja szczerze nie lubie SW, no chyba że mistrz przerasta moje oczekiwania i wskaże kierunek klimatu( pardziwego kliimatu systemu) niestety nik jeszcze nie umiał mnie doprowadzić przez ten labirynt.... może kiedys ktoś pokaze mi miejsce SW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 18:34, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
347 lvl Sith Warrior...........to dużo ?
gram w kotora 2 i jak zdobylem 2 lvl to cos takiego mi wyskoczylo ........ i ciagle sie nabija... moge zapisac odczytac a nie moge grac bo msuz erozdac umiejetnosci i takie tam .....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 15:46, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
KOTOR 2 ma zajebiscie duzo bledow :/ denerwujące to jest. 347 lvl Sith Warriora. hmmm troszkę duzo biorac pod uwage ze maksimum to 40:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 20:27, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
No ale sie lajtowo gra:P tylko glupio to wygl;ada jak ja siekne bossa raz i lezy ....... chyba go przeinstaluje Ale KOTOR do D20 SW rpg chyba podobny nie
|
|
Powrót do góry |
|
|
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pon 21:58, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
KOTOR jest oparty na D20, ale stosuje kilka własnych zabiegów (min. zmniejszenie liczby umiejętności, nastawienie zasad na typowe Hack&Slash)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 7:44, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
W wersji papierkowej SW bossa można skończyć w podobny sposób jeżeli się dobrze trafi a bossik będzie mieć pecha ;]. KOTOR ogólnie wydał mi się grą bardzo prostą. Biorąc pod uwagę że narazie gram postacią na 2 lvl a reszty poziomów jej nie przydzielam gdyż czekam na odblokowanie klasy Jedi . KOTOR wykorzystuje bardziej system D&D a mnie niestety bardziej podoba się system zastosowany w wersji papierkowej. Kto to widział żeby postać która jest ubrana w pełną płytówkę ciężko było trafić. Toż to bzdura jak nic. Wiem że tłumaczy się to że cios odbija się od zbroi. Zatem strzała z kuszy odbija się od pancerza . W SW rozwiązali to pięknie wprowadzając obronę zwiększającą się z poziomem postaci co uważam za logiczne i pancerze które dają właścicielowi Redukcje Obrażeń.
|
|
Powrót do góry |
|
|
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Wto 8:00, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
kadeshar napisał: | W wersji papierkowej SW bossa można skończyć w podobny sposób jeżeli się dobrze trafi a bossik będzie mieć pecha ;]. KOTOR ogólnie wydał mi się grą bardzo prostą. Biorąc pod uwagę że narazie gram postacią na 2 lvl a reszty poziomów jej nie przydzielam gdyż czekam na odblokowanie klasy Jedi . KOTOR wykorzystuje bardziej system D&D a mnie niestety bardziej podoba się system zastosowany w wersji papierkowej. Kto to widział żeby postać która jest ubrana w pełną płytówkę ciężko było trafić. Toż to bzdura jak nic. Wiem że tłumaczy się to że cios odbija się od zbroi. Zatem strzała z kuszy odbija się od pancerza . W SW rozwiązali to pięknie wprowadzając obronę zwiększającą się z poziomem postaci co uważam za logiczne i pancerze które dają właścicielowi Redukcje Obrażeń. |
Ehh... Nie zgodzę się... Jest na Star Wars D20, tylko na starej edycji... Przeczytaj wstęp do rozdziałów w podręczniku ("co nowego") tam pisze o wydzieleniu osobnych punktów życia i punktów ran ,o premii do obrony za klasy i o innych duperelach. Czekam na DnD 4.0, gdzie mam nadzieję zobaczyć podobny system... Bo kto (nawet heros) przyjmie na klatę tyle ciosów, co na starym systemie się przyjmowało?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 8:05, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Chwilka chwilka coś mi umknęło. Czy ja napisałem że nie jest na D20?? Pewnie że jest na D20 tylko z tego znanego nam z D&D. A mi się bardziej podoba zmodyfikowana wersja tego systemu zastosowana w SW (w te które ja gram).
|
|
Powrót do góry |
|
|
|