 |
Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion Klub Miłośników Fantastyki w Dąbrowie Górniczej
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pingwin9314
Łowca Czarownic
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Czw 21:35, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Bieniu, akurat do tego słomianego zapału nie będę miał, niekiedy nie wyrobię się z tura, ale to już w późniejszym etapie gry, gdy cywilizacje będą miały po 10-20 miast. Lubie gry osadzone w Civilizationie, a gdy coś lubię nie nudzi mi się.
Maćku, akurat ciebie nie miałem zamiaru pytać nawet, bo wiedziałem ze nie trzeba pytać, bo wiem że robisz nowego PBFa i nie masz czasu.
Dobra, mamy już 3 osoby, liczę chociaż na jeszcze jedną.
Wracając do gry:
W poniedziałek po świętach możemy startować, wyślę wam mapę którą widzicie (100 pól/kształt kwadratu) a wy wskażecie miejsca założenia swoich stolic. Lecz przed tym poda mi ktoś liczbę od 1 do 6, a Ja wylosuje jeden z 6 dostępnych kwadratów, możecie wybrać kto będzie losował, bądź zagłosować za jakąś liczbą...
Kontynuując, widzę że w tej chwili wygrywa, granie Polakami, przygotowuję dla was, jeden unikatowy budynek, jednostkę i dwie premie (każda cywilizacja to dostaje). Proszę o propozycję budynków( nie mówię tu o pałacu kultury ani nic podobnym, chodzi o budynek który mógł by się znajdować w kilkudziesięciu miejscach w Polsce)wyłącznie znajdującego się w Polsce, gdyż jednostkę już wybrałem. Zastanawiałem się nad daniem zamiast murów wałów obronnych czyli: zamiast +25% do obrony dają +30% i jeśli na terenach na których jest miasto (zasięg miasta) są lasy, wały budują się 2 razy szybciej.
Oczywiście może wygrać propozycja innego kraju , wtedy Ja przygotuje inne unikatowe rzeczy.
Przygotowałem już Przywódców państw, z którymi będziecie żyli na tym świecie, uchylę rąbka tajemnicy, jest tu jedna osoba zachowująca się jak Karak (osoby które zapisały się, wiedzą o czym mówię...).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
MSKPL
Wiedźmin
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Czw 22:39, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Pingwiniasty, pisze to jako fan Cywilizacji i w ogóle, na temat BUDYNKU to z Bieniem lepiej pogadaj, bo Jednostka to nie problem, weźmie się Husarię i z głowy, ale jak w modzie "Polskie Imperium" do CivIV dodali jako Budynek - Sejmik a jako CUDY! dodali Wieliczkę, Jasną Górę i Uniwerek Jagielloński. To ja na twoim miejscu bym się dobrze zastanowił co za "budynek" wybrać. Tylko przypadkiem Sejmu nie wybierz bo to raczej powinno dawać kary i zżerać kasę a nie dawać bonusy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotras_Binias
All Inclusive
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:51, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Hmmm, Pingwinie, czyli nie lubiłeś grać z Finkiem w strategie, czyli nie lubiłeś grać z nami w Feudalizm o innych grach nie wspomnę. To znakomita rekomendacja (sarkazm), wybacz ale cywilizacja w PBFie to coś zupełnie innego niż granie z kompem i wygrywanie, dalej uważam, że Twoja gra nie wypali, mam tylko nadzieję, że bardzo, ale to bardzo się mylę, wtedy pierwszy Cię przeproszę i pokajam (to już bez sarkazmu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damex95
Łowca Czarownic
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DG
|
Wysłany: Czw 22:54, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
jednostkę już masz, ale tak dla pewności ja proponuje: Husarię
budynek: browar (+100% do zadowolenia w mieście, czy jakoś tak )
bonusy: las powinien dawać większą ochronę (w końcu w partyzantce byliśmy mistrzami świata) i nasze jednostki konne powinny być ciut lepsze...
a tak po za tym to drogi powinny nam dawać mniejszy bonus do ruchu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lordmarvelpl
Zabójca
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DG
|
Wysłany: Czw 23:01, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam pomysł na budynek specjalny "Krzyż".
Pozwala budować jednostkę specjalną "Obrońcy Krzyża". xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damex95
Łowca Czarownic
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DG
|
Wysłany: Czw 23:02, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Zastępowałaby ona jednostkę dyplomaty i miała bonus +500% do oblegania pałacu prezydenckiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Czw 23:15, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | budynek: browar (+100% do zadowolenia w mieście, czy jakoś tak Razz) |
Bez przesady. Nigdy jakoś tak znaczącego piwowarstwa nie mieliśmy.
Poza tym... Jakie 100% zadowolenia? Tylko kłótnie przez to.
Proponuję "dworek sarmacki"... Albo szlachecki jak ktoś woli... Tylko teraz co by on dawał....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pingwin9314
Łowca Czarownic
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Pią 0:11, 24 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Bieniu, w Feudaliźmie zostałem zniszczony, bądź też, zabili Mnie barbarzyńcy, nie skończyłem tam z własnej woli...
Budynki:
Browar hmmm, jakoś mi się nie widzi i popieram Finka, więcej kłótni przez to niż zadowolenia...
A dworek sarmacki, +1 do zadowolenia na każde pole z trawą bądź równiną, lecz koszt będzie 45 produktów i 20 kasy, może być?
Jednostka, nad którą myślałem to: Husaria.
A bonusy proponuję:
+20% podczas walki na terenach las, dżungla, góra.
+50% do produkcji jednostek konnych.
Wypowiadajcie się, czy wam pasuje, lub czy coś byście zmienili...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pią 0:17, 24 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
"zadowolenia"? Za dworek Sarmacki? Szczerze, to one więcej nienawiści, niż zadowolenia robiły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lordmarvelpl
Zabójca
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DG
|
Wysłany: Pią 2:24, 24 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
pingwin9314 napisał: | A dworek sarmacki, +1 do zadowolenia na każde pole z trawą bądź równiną, lecz koszt będzie 45 produktów i 20 kasy, może być? |
Czemu z trawą bądź równiną? A tak propos, to nie jedno i to samo?
No i jak można do wartości budynku musieć dopłacić złoto? Przecież w Civce się produkcją buduje, a złotem conajwyżej przyspiesza...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotras_Binias
All Inclusive
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 7:20, 24 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Andrew, przecież Pingwin lubi tą grę i się na niej zna (sarkazm), a teraz do Pingwina powinieneś zostać politykiem, niby odpowiedziałeś na pytanie, więc jesteś zadowolony a rozmówca nie. Ponawiam je, co ze strategiami w które grałeś z Finkiem, nie lubiłeś ich? Przecież sam chciałeś w to grać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pingwin9314
Łowca Czarownic
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Pią 8:09, 24 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Lubiłem i chcę dalej grać, lecz Finek uznał że oszukuje...
To może dajcie jakiś pomysł co budynek może dawać...
Może + 1 złota na każde pole z trawą bądź równiną (w CiVie te pola liczą się jako różne)?
ahh zapomniałem, w kilku technologiach pojawiła się taka rzecz jak nowa religia, gdy zbadacie jako pierwsi jakąś technologie(co polecam), ja losuję jakie miasto zostaje tej religii stolicą (+1 kasy za każde miasto wyznające tą religię, gdy zbudujemy świątynię[daje ona to co daje zwykle, lecz wpisujemy jakiej religii jest to świątynia]), po za tym świątynia daje nową jednostkę: misjonarz A0 01 R2 koszt 20 p. wysłany do miasta szerzy tam religię, gdy świątynia jest zbudowana w innym mieście daje to co powinna + jeśli pojawi się nowa religia (szerzy się w mieście)można zbudować kolejną świątynię. Gdy jakieś miasto zbuduje pałac apostolski z religią wyznawana u was, każda świątynia tej religii daje +2 produktów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pingwin9314 dnia Pią 8:53, 24 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lordmarvelpl
Zabójca
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DG
|
Wysłany: Pią 10:40, 24 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
pingwin9314 napisał: | Lubiłem i chcę dalej grać, lecz Finek uznał że oszukuje... |
Bo oszukiwałeś?
Jak inaczej nazwiesz odgrywanie tej samej kampanii z kompem i poznawanie miejsc w których lądują posiłki itp.?
Jakby Niemcy tak oszukiwali, to Alianci nigdy by nawet nie wyszli z plaży przy ataku
pingwin9314 napisał: | ahh zapomniałem, w kilku technologiach pojawiła się taka rzecz jak nowa religia, gdy zbadacie jako pierwsi jakąś technologie(co polecam), ja losuję jakie miasto zostaje tej religii stolicą (+1 kasy za każde miasto wyznające tą religię, gdy zbudujemy świątynię[daje ona to co daje zwykle, lecz wpisujemy jakiej religii jest to świątynia]), po za tym świątynia daje nową jednostkę: misjonarz A0 01 R2 koszt 20 p. wysłany do miasta szerzy tam religię, gdy świątynia jest zbudowana w innym mieście daje to co powinna + jeśli pojawi się nowa religia (szerzy się w mieście)można zbudować kolejną świątynię. Gdy jakieś miasto zbuduje pałac apostolski z religią wyznawana u was, każda świątynia tej religii daje +2 produktów  |
Pomysł skopiowany z Civ IV?
Powiem Ci, że to była chyba jedna z większych wad tej gry...
Kiedyś się uparłem i wynalazłem prawie wszystkie religie jakie są na świecie, i później porozsyłałem misjonarzy... powiem szczerze, że nie bardzo miałem co z tym złotem robić... Poza tym, wynajdywanie wszystkich religii przez jedną nację, tez jest trochę głupie... wierzymy w tego, x lat później, hej ten nowy bóg o którym gada ten gościu jest fajniejszy!
Przecież takie państwo samo by się od środka wybiło...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pią 12:48, 24 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ja jestem za tym, aby państwo miało 1 religię i wówczas misjonarze i inne premie, albo wszystkie, ale wtedy bez premii... Bo jak ciągnąc premię, gdy nie naciskamy na religię?
Cytat: | Może + 1 złota na każde pole z trawą bądź równiną (w CiVie te pola liczą się jako różne)?
|
Tu moja wina...
Równiny nazywam częściej stepem, podczas, gdy przy trawie napisałem "trawa/step"...
Ale to równina, gdzie są konie też powinna bardziej być stepem...
I podejrzewam, że o trawę i równinę chodzi Pingwinowi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CMDR Blue R dnia Pią 12:52, 24 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pingwin9314
Łowca Czarownic
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Pią 21:25, 24 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Dobrze to proponuje tak: ilość religii tyle co państw (starczy), każde państwo może odkryć jedną religię, każda religia do innej technologi podporządkowana, gdy inny kraj odkryje technologię która daje religię, a ma już inną, nie dostaje tej kolejnej, religia rozwija się w pierwszej cywilizacji która nie posiada religii... Gracze decydują, jaką religię dają jako państwową (państwowa +1[dodatkowy] do zadowolenia na miasta wyznające ją).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|