Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki  Bastion Strona Główna Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion
Klub Miłośników Fantastyki w Dąbrowie Górniczej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lotr
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion Strona Główna -> Pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 17:40, 10 Sie 2010    Temat postu:

Płomyk? Znaczy tylko sztuczki będą dostępne?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pingwin9314
Łowca Czarownic



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Wto 18:08, 10 Sie 2010    Temat postu:

Czary tez, przejrzę czary dla czarodzieja w podręczniku DnD i wybiorę. Ale najprawdopodobniej będą to po prostu czary 1 poziomu i niektóre 2

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 18:15, 10 Sie 2010    Temat postu:

Czyli będzie trzeba robić dwuklasowca? Ojej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pingwin9314
Łowca Czarownic



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Wto 18:32, 10 Sie 2010    Temat postu:

Nie wiem. Nad ta magia muszę się jeszcze zastanowić, nie wiem czy zbytnio to gry innym nie utrudni. Może po prostu magii nie będzie i tyle, w trylogii było jeśli dobrze pamietam trzech dobrych czarodziei.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 18:38, 10 Sie 2010    Temat postu:

A w całym Śródziemiu chyba z 10 najwięcej. I żaden nie miał ucznia, co się uczył, bo magia była darem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pingwin9314
Łowca Czarownic



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Wto 18:49, 10 Sie 2010    Temat postu:

No właśnie, czyli czarodziei nie będzie, a na temat sztuczek konsultacja ze mną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 19:28, 10 Sie 2010    Temat postu:

Okej. Czyli magia wtajemniczeń odpada [Magowie i zaklinacze]? Co z bardem? [to też magia wtajemniczeń o ile dobrze pamiętam] A co z kapłanami, tropicielami, druidami?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CMDR Blue R dnia Wto 19:29, 10 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotras_Binias
All Inclusive



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:55, 10 Sie 2010    Temat postu:

Pingwin, wiem pewnie uznasz, że się czepiam, ale Ty chłopie nic nie masz a chcesz prowadzić sesję, znowu robisz coś nowego, nie skończyłeś dobrze poprzedniego "systemu" a już robisz kolejny, weź na wstrzymanie, nie rób tak jak zwykle robią Polacy - po łebkach, zrób raz a dobrze, bierz przykład z Finka i Rufusa, a także Maćka, oni dopracowują swoje scenariusze i "systemy"

- wiem, że to nie są systemy ale tak brzmi lepiej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pingwin9314
Łowca Czarownic



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Wto 23:44, 10 Sie 2010    Temat postu:

MtG wiem że nie wypali, a nad magią dalej się zastanawiam i chcę doprowadzić to do ładu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 23:51, 10 Sie 2010    Temat postu:

pingwin9314 napisał:
MtG wiem że nie wypali, a nad magią dalej się zastanawiam i chcę doprowadzić to do ładu.



Kurka wodna, nie wytrzymam!

pingwin9314 napisał:
Grę będę prowadził na systemie DnD - bo najlepiej znam.

(...)

A więc ogłaszam rekrutację.

Liczba graczy?
Ile będzie to będzie Very Happy



Ogłaszasz rekrutację, a jeszcze nie ustaliłeś zasad gry?
Pingwin! Spójrz na temat o Solarii! Rekrutacja zaczęła się, gdy opisałem Setting i różnice w DnD!

Poza tym, słabo znasz DnD, skoro chcesz na nim prowadzić LOTRa.
LOTR jest światem, gdzie mag to ktoś boski. Magia nie jest powszechna. Ba jest niezwykle rzadka!
DnD jest systemem, gdzie magia jest częstym zjawiskiem.

Spójrz na klasy:
Bez magii:
Barbarzyńca, Łotrzyk, niepasującydoLOTR mnich, Wojownik

Z magią:
Bard, Czarodziej, Druid, Kapłan, Paladyn, Tropiciel, Zaklinacz

Jeżeli z tropiciela zrobisz klasę bez magii, otrzymamy 5 klas. Z czego jedna niepasująca... Cztery...
Barbarzyńca zaś nie pasuje do cywilizowanych ras...
I wyjdzie, że 3 klasy będą do wyboru.


Chcesz prowadzić LOTR w DnD? Zrób inaczej. Zrób to na gotowych postaciach. Wtedy masz szansę powodzenia. Bo wtedy możesz wyvrać, co pasuje. A tak, to z wielkiego wyboru, wychodzi nic.

Spójrz na Solarię. Są ograniczenia rasa/klasa... Ale w większości z nich jest "warunkowo". Czyli innymi słowy. Nie chcę drużyny półorków tropicieli. Więc są klasy, które wymagają zgody MG, a są takie, co wymagają poważniej rozmowy z MG.
Tak samo jak nie zgadzam się na człowieka-maga, bo nie pasuje do Settingu Mundarku. Powiem ci, że już odrzuciłem 1 taką propozycję.

Ale jak mówię DnD jest zupełnie innym systemem, niż klimat LOTR. Najpierw trzeba siąść i ustalić.


MtG. Czemu nie ruszy?
Powtórzę za Shinjim:
Shinji napisał:
Pingwin, najpierw wszystko obmyśl, potem zbieraj ludzi - inaczej, to będzie porażka u podstaw, jak MtG.


Czemu ten cholerny MtG nie ruszył? Zobacz temat:
http://www.dkfbastion.fora.pl/sesje,39/mtg-balansuj-a-nie-zginiesz,523.html

Wiesz, jaki w nim jest chaos? A na dodatek słyszałem, że na mechanice DnD chciałeś to potem robić.
Spójrz na temat o Solarii. Zbierz co chcesz zrobić, załóż temat z gotowym pomysłem, a nie wersją roboczą. I zobaczysz, że tego MtG uda się ruszyć... Tylko trzeba podać gotowy projekt, a nie "jakoś to będzie".

Spójrz na piratów:
http://www.dkfbastion.fora.pl/sesje,39/fall-of-spanish-main-piraci-d20,518.html

1 post. Opis settingu. Spójrz na pierwszy post w LOTR. Nic
Spójrz na 1 post w MtG. Chaotyczny. I jeszcze nie ma nic wspólnego z tym, co miało być.... Więc?

Pingwin. Siądź na 4 literach, wybierz mechanikę, przygotuj świat i zarys scenariusza (w sensie setting i coś na zachętę) i dopiero pisz "REKRUTUJĘ".

Bo teraz na co rekrutujesz? Na "Pingwin nie wie, jak prowadzić LOTR i dopiero kombinuje"?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CMDR Blue R dnia Śro 0:03, 11 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MSKPL
Wiedźmin



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 1:13, 11 Sie 2010    Temat postu:

Pingwin. Mała rada na początek, dotycząca klas: Nie małpuj klas z D&D! Wzoruj się na nich, ale ich nie małpuj. Weź sobie listę klas z LOTR RPG, przeanalizuj co taka klasa powinna mieć (atuty, bonusy, itd.) i dostosuj je do mechaniki D&D. Dodatkowo możesz wstawić ograniczenia rasowe. Tak będzie ci najprościej, i unikniesz niepotrzebnych kombinacji z tłumaczeniami w stylu "Niziołek może być Barbarzyńcą w D&D to w Śródziemiu też."

Jako że do takiej listy dostęp mam, więc udostępniam i tobie.

Klasy Podstawowe:
* Barbarzyńca
* Rzemieślnik
* Mistrz Wiedzy
* Magik (Kuglarz)
* Żeglarz
* Minstrel (Bard)
* Szlachcic
* Łotrzyk
* Wojownik

Klasy Epickie (Prestiżowe)

* Łucznik
* Kapitan
* Rycerz
* Strażnik
* Szpieg
* Czarodziej

(Opisów klas nie mam, ale nazwy zaczerpnięte zostały z LOTR Wiki)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 9:02, 11 Sie 2010    Temat postu:

Ja ci mogę udostępnić czasowo (czyli u mnie, bo chyba kilku giga klienta nie będziesz ciągnął) konto do LOTRO i też możesz stamtąd sobie zerżnąć rasa/klasa [może trochę ci to pomoże, bo jest całkiem sensowny]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CMDR Blue R dnia Śro 9:15, 11 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lordmarvelpl
Zabójca



Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Śro 9:47, 11 Sie 2010    Temat postu:

Tylko, że tam też magia jest używana raczej na szeroką skalę... ja moim rune masterem mogę sobie piorunami dookoła w ludzi strzelać Razz podpalać ich i zamrażać Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 15:00, 11 Sie 2010    Temat postu:

To prawda. Ale raczej mi szło o klasy niemagiczne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lordmarvelpl
Zabójca



Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Śro 16:18, 11 Sie 2010    Temat postu:

Tylko że tam są 4 wariacje wojowników... walczący dwiema broniami lub dwuręczną, walczący bronią jednoręczną i tarczą, walczący włócznią i tarczą i kapitan nie pamiętam czym się tam zajmował...

a prócz tego łotrzyk i tropiciel którym można grać bez magii, bo znowu nie ma takiej potężnej, a towarzysza można mu zostawić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion Strona Główna -> Pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin