Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pią 22:12, 18 Gru 2009 Temat postu: Bug River |
|
|
Opis:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem, że dziś było grane, więc zamieszczam post i proszę o komentarze bitew. Maciek poda, kto i jak grał na scenariuszu.
Rozgrywki:
18 XII 2009
Pingwin (Oś) 6:0 Toshiro (Alianci)
Toshiro (Oś) 3:6 Pingwin (Alianci)
Mace (Oś) 1:6 Qlimax (Alianci)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CMDR Blue R dnia Sob 13:14, 19 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mace
Przybysz
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DG
|
Wysłany: Sob 2:07, 19 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
no cóz ale czemu Macie chyba bez "i" powinno być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Sob 13:14, 19 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ojć. Literówka się wkradła...
No, ale może jakieś kilka słów komentarza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pingwin9314
Łowca Czarownic
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Sob 18:46, 19 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Gdy dobry dowódca to i każdą bitwę wygra. Uważam ze prawa strona mapy jest źle zbudowana, nie opłaca się tam Niemcom rzucać kart gdyż nawet nie mają co atakować i przez teren trudno przejść. Jedynie rzucić raz i przerzucić oddział na środek mapy, i dalej kontynuować natarcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Sob 18:58, 19 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Lewa Flanka Niemiecka? Najlepsza taktyka (tylko wymaga kart ruch 3 i ruch 2 jednostek; wersja ruch 2, ruch 1 oznacza, że nie strzela się artylerią po bunkrze) ruch 3 jednostek. Artyleria 2 kości w bunkier, piechota do lasu, czołg na wzgórze i po pociągu. Potem drugi raz niemiecki czołg znów po pociągu (można zaryzykować i jeszcze zajechać mu trasę) , artyleria po bunkrze. Bo chyba pamiętaliście, że wjeżdżając na wzgórze dalej można walczyć? Można całkiem udany atak tam poprowadzić przecież....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CMDR Blue R dnia Sob 18:59, 19 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mace
Przybysz
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DG
|
Wysłany: Sob 19:07, 19 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Cóż ja dużo powiedzieć nie mogę, poniosłem klęskę a jakie jej przyczyny były? Ciężko powiedzieć może karty, brak szczęścia w kościach? Chyba wszystkiego po części. A co do lewej flanki niemieckiej to trochę racja jedynym rozwiązaniem jest przerzuceniem jednostek na środek gdzie toczyła się cała akcja. Ja niestety tego nie zrobiłem a może poszło by mi lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|