Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Co jest waszą inspiracją do tworzenia waszego Bohatera |
Film |
|
0% |
[ 0 ] |
Książka |
|
38% |
[ 5 ] |
Gra |
|
0% |
[ 0 ] |
Chora wyobraźnia |
|
53% |
[ 7 ] |
Zgapiłem od kogoś.... |
|
0% |
[ 0 ] |
Inne.... |
|
7% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 13 |
|
Autor |
Wiadomość |
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Wto 20:46, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
To racja. Ale czasami spróbować nie zaszkodzi.
Chyba, że próbowałeś i nic z tego nie wyszło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Ruvus
Administrator
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Wto 23:10, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
To nie poddawaj się bo do nieczego w życiu nie dojdziesz i w RPG też . Progres nie regres
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lordmarvelpl
Zabójca
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DG
|
Wysłany: Wto 23:28, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Utrzymywanie sie na tym samym poziomie to nie regres.
Nie każdy musi być uzdolniony w odgrywaniu postaci innych niż on sam, może mieć inne talenty, a to jest tylko dla niego rozrywka która dostarcza mu przyjemności, kiedy gra kimś kto ma jego cechy charakteru.
Nie można wszystkich do jednego kubła wrzucać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotras_Binias
All Inclusive
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 7:27, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Właśnie RPG to tylko rozrywka, nie ma potrzeby dodawać do tego jakiejkolwiek ideologii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Śro 7:47, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
I prawda leży pośrodku.
Wiadomo, że każdy ma hmmm... możliwości... powyżej których się nie bawi, a się męczy.
Ale czasami trzeba spróbować czegoś nowego, bo jak się będzie cały czas grać tym samym, to w końcu można mieć deja vu.
Jeżeli ktoś próbował i się okazało, że "wyżej" się męczy, to wiadomo, że wtedy nie ma sensu.
Ale jak nawet nie próbował?
Tu nie chodzi o "wymuszanie" odgrywania innych osób. A o zwykłe spróbowanie czegoś nowego, urozmaicenia.
Bienio. Pamiętasz "chłopa" na początku sesji Wiedźmina? Był całkiem wyrazisty. Co broni postaci o podobnej inteligencji odegrać? Nie widziałem, abyś wtedy się męczył...
No, chyba, że ten chłop cię strasznie męczył.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ruvus
Administrator
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Śro 11:13, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Dobra- tak regres- użyłem to w tym momencie czysto filozoficznie bo z filozofią gdzie wszystko idzie do przodu a ty stoisz= cofasz się wtedy. No ale tak zgodzę się z Finkiem i dodam jeszcze że każdy ma swoje potrzeby RPG- jedni mniejsze drudzy większe. Więc czy grasz 1 typem postaci całe życie czy 1000róznymi to tylko kwestia gustu i twoja osobista. Ciesze się że mogliśmy trochę podyskutować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotras_Binias
All Inclusive
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:57, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
ale każda postać jest inna, grając żołnierzem w SW, czy też wojownikiem w d'nd u Ciebie Finku czy też u Rogusza, zawsze gram inaczej np Barbarzyńca u Rogusza to kretyn, pamiętasz moje słowa William to ciota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Śro 21:51, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
czyli to są różne postacie, jak mówisz, które łączy tylko wygląd zewnętrzny? To coś zupełnie innego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SKRLEVY
Przybysz
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dabrowa Górnicza
|
Wysłany: Śro 13:43, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ja uwielbiam tworzyć swoją postać od podstaw nigdy nie rozumiałem robienia postaci w kilku słowach że jest wysoki dobrze ubrany silny w średnim wieku
Koniec
Nie postać którą tworze musi być mi dobrze znana żeby dobrze ją odgrywać co oznacza że trzeba jej stworzyć historie nadać cechy charakteru dodać wygląd który pasuje do tego charakteru potem idzie motywacja postać bez motywacji jest pusta i robi q drużyny bo tak czyli coś czego nie nawidze pod tutułem ,,ide za nimi''
Osobiście najlepiej gra mi się postaciami które są samotnikami lecz kazda z nich musi być inna granie ciągle taką samą postacią mimo że w innych systemach robi się nudne i co najgorzej jakbyśmy się nie starali to po kilku sesjach te postacie zaczynają wyglądać identycznie co może nie jest problemem dla tego konkretnego gracza ale szybko zaczyna wkurzać innych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Śro 14:26, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
SKRLEVY napisał: | potem idzie motywacja postać bez motywacji jest pusta i robi q drużyny bo tak czyli coś czego nie nawidze pod tutułem ,,ide za nimi'' |
Pełne poparcie. Nie ma nic gorszego, jak taka postać. nawet z punktu widzenia MG. Postać bez motywacji jest czymś, co utrudnia prowadzenie sesji. Raz tworzyłem fabułę na kampanię i splatałem motywacje graczy oraz ich wątki. I tworzyła cię ciekawa historia. No i został mi ostatni gracz. Siadłem i.... szukałem pomysłu, jak podpiąć kogoś, kto "idzie za resztą"... Wymyśliłem ciekawe wejście do fabuły. To gracz zamienił całe w głupi dowcip... I niezbyt się udało. Potem kolejna próba... Też nie wyszło... Skończyło się, że taka postać tylko... szła za resztą..
Cytat: | granie ciągle taką samą postacią mimo że w innych systemach robi się nudne i co najgorzej jakbyśmy się nie starali to po kilku sesjach te postacie zaczynają wyglądać identycznie co może nie jest problemem dla tego konkretnego gracza ale szybko zaczyna wkurzać innych. |
To racja. U mnie na DnD jeden gracz miał dość niską przeżywalność (głównie dlatego, że jak postać mu się nudziła/miała kłopoty to ją zabijał). I przyznam, że po pół roku wspominam te sesje... I co zauważyłem? Gdyby nie notatki nie powiedziałbym, która postać gracza była w którym wydarzeniu bez zastanowienia. Owszem. Analizując kolejne wydarzenia dochodziłem do kłębka... (Aha! Skoro tu go zabili, to był tutaj!). Ale zorientowałem się, że część postaci nie była bezbarwna. Naprawdę była identyczna. Przyznam, że raz wspominając doszedłem do sytuacji.
I wtedy X.... zaraz... ale przecież go zabito 3 sesje temu.... Ale to przecież on zrobił...... A! Przecież jego postać Z była taka sama!
I tu pojawia się taki problem, że gracz zewnętrzny nie widzi postaci, a widzi tylko gracza.... Bo zawsze jest taki sam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ruvus
Administrator
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Śro 15:14, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Mg musi pomóc graczowi żeby ubarwić postać- to MG sprawi ze bezie fajnie postrzegana a wtedy gracz ją dobrze odegra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|