CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Sob 19:50, 22 Maj 2010 Temat postu: Star Wars: Rebellion |
|
|
Jest dużo gier ze świetną atmosferą Gwiezdnych Wojen. Ale która gra ma najlepszy klimat? Która gra nie jest tylko osadzona w świecie SW, a która jest silna Mocą Gwiezdnych Wojen?
Według mnie najlepszy klimat Gwiezdnych Wojen ma "Zrób własną Galaktyczną Wojnę Domową", zwana także SW: Rebellion. Gra posiada starą grafikę (gdy wychodziła juz taką miała), ale posiada wszystko, co Gwiezdno Wojenna wojna domowa potrzebuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bitwy pomiędzy ISD i Krążownikami Kalamariańskimi, Bombardowania orbitalne, Eksploracja nieznanych systemów, blokady planet, inwazje, dyplomacja, szpiegowanie, sabotaże, własne nazywanie statków, itd.
I główni bohaterowie Gwiezdnych Wojen między tym.
Historia jest prosta jak Epizod IV. Złe Imperium Galaktyczne walczy z Rebelią. Ale nie jest to takie proste, gdy zaczniemy grać. Grając Rebelią możemy używać brutalnej siły do zdobywania światów lojalnych Imperium i być gorsi niż Imperium. Choć gra jest bardzo skomplikowana, jej cele są proste. Zdobyć/Zniszczyć wrogi sztab i pojmać/zabić przywódców (Mon Mathma, Luke Skywalker, Imperator Palpatine iDarth Vader), broniąc własnego sztabu i przywódców.
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście na początku gry Imperium jest silniejsze, niż Rebelia. Ma trochę Gwiezdnych Niszczycieli, podczas gdy Sojusz ma najwyżej kilka starych krażowników, pamiętających czasy Wojen Klonów. Ale Rebelianci stoją na lepszej pozycji Dyplomatycznej. Po zniszczeniu Aldeeranu i Gwiazdy Śmierci Imperium musi używać wojsk do kontrolowania niektórych systemów, a wyzwolenie ich jest świetnym materiałem dla Rebelianckiej Propagadny. Ale kilka miesięcy po Bitwie o Yavin, wszystko może się zmienić. Może zły Sojusz podbije światy lojalne Imperium dla zdobycia stoczni i bohaterscy obrońcy Imperium uratują ten system? A może Rebelianci podbiją Coruscant i Imperium będzie musiało uciekać na Zewnętrzne Rubieże?
Gra ma jedną, dużą wadę. Ma tylko kampanię (3 rozmiary galaktyki) z AI lub innym graczem. Nie ma możliwości pokazania swoich możliwości w jakimś scenariuszu. Jeżeli chcesz zobaczyć dużą bitwę, musisz grać około 10-20 godzin. Moją największą bitwą był atak na Coruscant, gdy 50 okrętów i setki myśliwców zwarło się w epickiej bitwie. Bitwa o Coruscant trwała 1-2 godziny (a w trakcie bitwy nie ma save), po których zmusiłem flotę Imperium do ucieczki. Byłem jednak za słaby do przebicia się przez tarcze planetarne, wspierane przez turbolasery. Odparłem kontratak floty Darhta Vadera, złapałem uciekającego z Coruscant Imperatora, a gdu przybyło kolejne okręty, podbiłem Coruscant. Zostało mi tylko odnaleźć uciekającego Vadera i wygrać Galaktyczną Wojnę Domową
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale klimat też ma parę rys. Część systemów jest zawsze Sojuszu lub Imperium. Ale pozostałe są losowo dzielone na 4 grupy: Neutralne, Imperialne, Rebelianckie, Rebelianckie podbite przez Imperium. Także budynki na planetach są losowe. Czasami Korellia ma stocznie, czasami nie ma. Podobnie postacie. Część jest zawsze na starcie (Mon Mathma, leia, Luke, Jan Dodona, Han, Chewie, Darth Vader, Imperator), a reszta jest podzielona na dwie grupy. Losowo rozrzuconych w galaktyce i możliwych do rekrutacji. Raz od razu na starcie gry miałem Lando i Talona Karrde.
Ale gra ma coś w sobie... Czuć w tej grze MOC!
12ABY (12 dzień po bitwie o Yavina)
Syub Snubb zostaje złapany przez ISD#2 podczas misji szpiegowskiej na Kothlis.
15ABY
Flota "Wolność dla Sewanessy" dociera na Coruscant. 120 Tie Fighterów toczy nierówny bój z 2 korwetami i lotniskowcem. Żaden X-Wing ani Y-Wing nie dołącza do walki.
Wynik: CRV: Wolność ma uszkodzony generator pola, wszystkie TIE są zniszczone, Rebelianci nakładają blokadę na Coruscant.
[link widoczny dla zalogowanych]
21ABY
ISD zbliża się do Coruscant. Flota Rebelii ucieka na Averam
35ABY
Gwiezdny Niszczyciel klasy Imperial dociera na Averam. Flota "Wolność dla Sewanessy" ucieka, ale wojska Imperium zdobywają planetę, na której rozpoczyna się antyimperialne powstanie
55ABY
Han Solo i Chewbacca uwalniają Syub Snubb, ale wszystkich z nich (i prawdopodobnie też Sokoła Milenium) podczas ucieczki łapie ISD#2, który wciąż pilnuje Kothlis.
82ABY
Flota Koreliańska (stworzona z floty "Wolność dla Sewanessy) wraca nad Averam. Po trzech dniach bombardowań i ataków, Averam jest wyzwolone. Wiele pobliskich systemów dołącza do sojuszu.
152ABY
ISD#2 (z Solo, Chewbaccą i Syub Snubb) atakuje Balmorrę, gdzie w stoczni Flota Koreliańska podlega naprawą. Rozpoczyna się długa bitwa
[link widoczny dla zalogowanych]
48 X-Wingów atakuje 24 Tie-Fightery. Y-Wingi (24) atakują ISD. TIE próbują zestrzelić Y-W (i udaje im się to trzy razdy), ale zostają zniszczone przez X-Wingi. Dwie korwety i lotniskowiec atakują Gwiezdny Niszczyciel, aby odciągnąć część siły ognia od Y-W. ISD unieszkodliwia lotniskowiec, ale Y-Wingi niszczą mu hipernapęd. Otoczony przez 19 Y-Wingów, 48 X-Wingów i 2 korwety, ISD zostaje unieszkodliwiony i zniszczony. Han Solo, Chewbacca i Syub Snubb zostają uratowani z wraku. Admirał Piett ucieka z systemu Balmorra, ale jego zastępca ginie w bitwie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciąg dalszy nastąpi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CMDR Blue R dnia Sob 19:52, 22 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|