Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 21:41, 09 Sty 2007 Temat postu: Styl gry |
|
|
Chciałbym żeby w tym temacie wypowiedzieli się nie tylko wszyscy potencjalni gracze, ale również GM`owie, jaki styl gry w D&D preferujecie, typowy dla systemu styl "kopniakiem w drzwi" z dużą ilością walk, czy też coś bardziej subtelnego z wciągającą fabułą, zagadkami i intrygami??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Wto 22:34, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ty się jeszcze pytasz?
[link widoczny dla zalogowanych]
Żarcik
A na serio... Czyste hack&slash nie ma sensu... Owszem walka powinna sie zdarzyć, ale nie być podstawą. Dobra fabuła lepsza od łupaniny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ruvus
Administrator
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Nie 12:20, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Myśle, że DnD to nie AdNd i nie chodzi oto by tylko nawalać 2000tysięcy orkowskich barbarzyńców, tylko o tez sprawy jakiś zagadek, tajmnc legend i tyle...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gib_gibon
Przybysz
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pon 16:43, 15 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Rufus bardzo mnie cieszy fakt że wreszcie to zrozumiałes D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ruvus
Administrator
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pon 23:22, 15 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
A mnie cieszy że umiesz brać z tego przykład:), zresztą nigdy tak nie robiłem, jeśli masz zamiar obrażać moje sesje to czemu zawsze przychodziłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gib_gibon
Przybysz
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Wto 17:46, 16 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
no, jakby to powiedzieć jak obraziłem twą dumę MG to przepraszam, ale to był żart wiec wyluzuj troche;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Wto 18:20, 16 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Jednak (co nalezy przyznać) D&D kładzie duży nacisk na walkę. Porównałem kartę ze Star Wars RPG D20 z kartą z D&D... Niby ten sam system, ale... W D&D jakoś mniej jest umiejętności typowych dla osoby załatwiającej wszystko "na gębę"... Nawet klasy na wzór Szlachcica (Noble) nie ma...
Jednak to, co zrobimy z systemem zalezy tylko od nas... Dla porównania: Właściwie nic nie stoi na przeszkodzie, aby z Monatyru zrobić łupaninę. Wystarczy przenieść akcję na jedną z krucjat.
Tak samo jest z D&D. To od MG (i BG) zależy jaki rodzaj sesji będzie rozgrywany. W sumie jak patrzałem D20 nadaje się także do minibatalii.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miale
Gość
|
Wysłany: Pią 20:43, 19 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Oczywiście że lepiej jest trochę pozgadywać i porozwiązywać zagadki niż bezmyślnie wybijać potwory.
Ja osobiście wolę jak gra ma dużo opisów i dobrą fabułę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 18:58, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Fabuła fabuła ale sieka też się przydaje
rtak zwana nagroda za rozwiązanie zagadki Bez sieki (czyli bnagrody) się nudzi
Sieka 50%
Myslenie 50%
Styl niby dobry ale kto co lubi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 10:41, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Dużo walki cieszy graczy gdyż mogą wyrzystać oni swoje ciężko wypracowane umiejętności ale to po pewnym czasie sie nudzi. Sądze że powinny się przeplatać okresy w czasie gry. Najpierw typowe hack-and-slah z małymi elementami przygody a później typowo gra fabularna w której od czasu do czasu (żeby gra się nie znudziła) dochodzi do jakieś walki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ruvus
Administrator
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Wto 22:25, 20 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
heh, czy twoim zdniem to dobry system na Crash kill and destroy? ; / nie bardzo, przygoda może byc interesujaca jak jest troche fajnego odgrywania, moze legend, skrbów, zagadek? nie ma sensu się wyżywać, bez przesady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 0:39, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Przecież Kadeshar nie mówi o stałej nawalance, tylko o przeplataniu okresów totalnej demolki z okresami fabularnymi... a swoją droga , są gracze którzy przychodzą na sesje tylko po to żeby powalczyć (np. taki Bartek)
|
|
Powrót do góry |
|
|
MrGollum
Administrator
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 1:31, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Są graczy którzy chcą tylko powalczyć? W takim razie powiedzcie mi którzy to ich napewno nie zaprosze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 1:38, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Nikt z obecnych tutaj... przynajmniej ja o takich tutaj nie wiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 18:20, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
"Zanim zaatakujesz, pomyśl" Będzie więcej EXPA
|
|
Powrót do góry |
|
|
|