Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 22:24, 01 Mar 2007 Temat postu: Misje poboczne |
|
|
To jak zawsze ja MG wypruty z wszelkich pomysłów. Tym razem prosiłbym was o pomoc w questach pobocznych. Chce przez to urozmaicić monotonną podróż graczy przez fabułę. Liczę na wasze ciekawe pomysły.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Czw 23:44, 01 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
http://www.dkfbastion.fora.pl/viewtopic.php?t=54
Może po prostu zwolnić akcję?
A co powiesz na najprostszy banał... Gdy będą spać w karczmie, ktoś im podpieprzy coś cennego (plecak)... Gdy wściekli będą pałętać się po karczmie, żebrak powie im, że widział kogoś w nocy... Powie dodatkowo, że jest głodny (no to albo zamęczą go na śmierć, albo nakarmią)... I BG będą mieli wątek... Bo żebrak naprawdę widział intruza, tylko było bardzo ciemno. Ale widział coś charakterystycznego (może, że zakradający sie był półkorkiem, może potknął się, wylądował w błocie i przeklnął z jakimś akcentem, a może wychodząc za róg zachaczył o wystającą belkę płaszczem i został na niej strzęp materiału (i to dość charakterystycznego w czymś)... I BG będą musieli zrobić małe śledztwo (mogą trafić do biednej dzielnicy, koszar i innych miejsc... ) Za każdym razem, gdy jednak już będą się gubić powinien ktoś się pojawić i za drobną przysługę (np. drobny datek, danie w mordę niechcianemu sąsiadowi, czy zdjęcie kota z drzewa* ) podpowie coś BG
* Niby dlaczego za to?
BG trafili na boczną, zapomnianą uliczkę... Rośnie w niej uschnięte drzewo... Pod drzewem stoi mały chłopiec i płacze... Na drzewo wlazł jego kotek i nie chce zejść... Gdy BG ściągną kotka, ten powie:
"Dzięki. Jestęście mili, nie tak jak <tu opisze postać, którą widział żebrak , zaznaczając tą charakterystyczną cechę>, który niedawno przechodził... I wkaże BG kierunek, gdzie poszedł <np. do kanałów>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 8:26, 02 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Nawet taki banalny pomysł jest fajniutki. Proszę tez o wypowiedzi także innych mistrzów gry ;]. Jeżeli znacie jakąś stronkę z gotowymi questami pobocznymi to także możecie mi podrzucić
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pią 8:48, 02 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Po czym widać, że Kadeshar ma łącze nie pozwalające na przeglądanie zbyt dużej ilości stron?
No to bardzo mała rzecz...
BG zaczepia starzec i prosi o dostarczenie paczki (jednak nie chce, aby jej otwierali). Zapłata nier jest duża, ale mówi, że jest to bardzo bezpieczne, ale skoro jadą do tego miasta, to może wezmą list? Po dotarciu pod wskazany adres otworzy im drzwi staruszka. Przyjmie list... Podziękuje i.... KONIEC!
A co jest w paczce z listami, że staruszek nie chciał, aby czytali? Oczywiście list z żałowaniem, że nie wyznało się jej miłości, gdy obaj byli młodzi i inne takie... Bardzo osobisty list staruszka do jego dawnej miłości
Ps. Aby było ciekawiej można im dać 3 listy od 3 różnych osób i BG napadnie ktoś polujący na list... Okaże się, że poluje na list, który wydaje się najbardziej bezpieczny (coś jak pocztówka, czyli pozdrowienia dla przyjaciela), bo gdyby znali się na <wstawić umiejętność której BG nie posiadają) zorientowaliby się, że jest "zakodowany". Wtedy podejrzenie może paść na list staruszka A jak mu powiedzą, że zostali napadnięci (jeżeli ciągle nie będą wiedzieć, co było w liście, tylko wracając zaczepią go), pomyśli, że ktoś jest o nią chorobliwie zazdrosny i stchórzy (nie napisze więcej listów do niej)... Tak się skończy old love story....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 16:29, 02 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
CMDR Blue R napisał: | zdjęcie kota z drzewa*
* Niby dlaczego za to? |
Bo to był kot pana premiera i dostaną po ryjach od borowików XD.
Pardon za off top, nie mogłam się powstrzymać .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pingwin9314
Łowca Czarownic
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Pią 0:00, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Zawsze można wprowadzić oddział ...(tu wprowadź rasę potworków) który, jeżeli uda się graczom go pokonać i zauważyć że część ucieka, a potem BG ich dogonią (w środku obozu hehe). Mogą po pokonaniu reszty, znaleźć w obozie parę kufrów ze złotem itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ruvus
Administrator
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pią 0:13, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Trochę banalne. A wymyśl ciekawą misję poboczną nie używając kości i miecza. Możę ostatecznie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pingwin9314
Łowca Czarownic
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Pią 0:22, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Przybywasz do jednej z karczm w mieście, karczmarz prosi cie byś go zastąpił przez pół godziny, obiecuje zapłatę. W karczmie nie ma dużego ruchu, wiec korzystasz wypijasz parę kufli. Po godzinie wraca karczmarz. Co zrobisz?
1 Pobijesz karczmarza za to że nie było go godzinę i zabierzesz mu tygodniowy utarg, nie wspominając o tym że wyżłopałeś pół beczki piwa.
2 Zwierzysz się że wypiłeś pół beczki piwa ale weźmiesz zapłatę wraz z nadpłatą za spóźnienie.
3 Zwierzysz się że wypiłeś pół beczki piwa ale weźmiesz zapłatę.
4 Uznasz że wypicie polowy beczki było zapłatą.
Co wybierasz hehe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pią 0:27, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
ruvus napisał: | Trochę banalne. A wymyśl ciekawą misję poboczną nie używając kości i miecza. Możę ostatecznie... |
I tu przyznam rację. Bo to typowa sesja Hack&Slash w wersji MG chodzi do gimnazjum.
Choć wtedy to byłby raczej główny wątek.
Ps. A co to co napisałeś Pingwin ma wspólnego z misją poboczną? Ja tu widzę zwykłe "losowe/zaplanowanie spotkanie" z nagrodą na koniec.
pingwin9314 napisał: | Przybywasz do jednej z karczm w mieście, karczmarz prosi cie byś go zastąpił przez pół godziny, obiecuje zapłatę. W karczmie nie ma dużego ruchu, wiec korzystasz wypijasz parę kufli. Po godzinie wraca karczmarz. Co zrobisz?
1 Pobijesz karczmarza za to że nie było go godzinę i zabierzesz mu tygodniowy utarg, nie wspominając o tym że wyżłopałeś pół beczki piwa.
2 Zwierzysz się że wypiłeś pół beczki piwa ale weźmiesz zapłatę wraz z nadpłatą za spóźnienie.
3 Zwierzysz się że wypiłeś pół beczki piwa ale weźmiesz zapłatę.
4 Uznasz że wypicie polowy beczki było zapłatą.
Co wybierasz hehe? |
A od kiedy w RPG są opcje do wyboru?
A ja bym wogóle nie zastąpił karczmarza na przykład. I skąd założenie, że ktoś wypije to piwo?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CMDR Blue R dnia Pią 0:33, 26 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pingwin9314
Łowca Czarownic
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Pią 0:38, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A ch.olera wie co ja piszesz,, spać mi się che to mi się język plączę i nie myślę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ruvus
Administrator
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pią 9:30, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
-Popieram finka-
Coś na szybko- Idąca do karczmy drużyna w jakiejś uliczce slumsów słyszy przeraźliwy krzyk i huk(tutaj w zależności od systemu/wystrzał/eksplozja/....) Na pewno gracze zareagują na krzyk kobiecy. Jeśli Nie- wyprowadź akcję z domu na zewnątrz żebyś mógł gracza to przeczytać. Uciekająca kobieta przez drzwi domu upada popychana przez typa z kuszą(opis) i celuje w nią- zapraszając ją kusząco do środka. Gracze muszą połknąć haczyk i opisz że typ na pękatą sakiewkę przy boku. Gdy gracze wejdą zobaczą osmolone mieszkanie(np DnD po fireballu_ mieszkanie wywrócone do góry nogami- i 2óch typów(sam ich wymyśl) z którymi bez walki się nie obejdzie. Kobieta krzyczy żeby oddali jej dziecko. Następnie zależnie czy 1 z nich przeżyje- można go przesłuchać. Kobieta zezna że weszli i porwali jej dziecko i to nie jest pierwsza taka sprawa i że w okolicy giną dzieci i może pogadajcie z burmistrzem na temat zapłaty. Potem gracze po tropach ( nie chce mi się tego opisywać bo jestem bez kawy). Chodzą po mieście i szukają tropów łowców niewolników... Tutaj można kogoś zastraszyć albo na miejsce zaginięcia podrzucić pierścień kapłana Talosa albo np. jakaś monetę np. której używają krasnoludy. PO nitce do kłębka powoli odnajdujemy. Jakaś jeszcze zagadka coś co otworzy tajemne drzwi do ich siedziby(MG musi być kreatywny). Wparowując do siedziby - tam ogólnie dajemy jakiegoś stwora w klatce którego ostatnim tchem jeden z handlarzy an skraju śmierci wypuszcza na danie główne. Albo Gracze mogą się dogadać z nimi. Ew. jak przegrają bitwę Handlarzom oddać coś i pod przymusem np ...dadzą im magiczny naszyjnik - jak nie będą posłuszni to zginą. itp... Pomysły zawsze są.
Można jeszcze dać np- misje dług. Jest gość który chce ściągnąć dług od innego..jak się okazuje ten inny dlatego że ktoś chce go zabić i możemy tutaj m ieć niezłe pole do manewru/podchodów/wyboru kto ma przeżyć itp...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pią 14:29, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
No. Całkiem, całkiem. Choć jeszcze zwrot akcji by mógł się przydać. Np trop idzie do celu, a tu tuż przed końcem w finale nagle okazuje się, że coś nie pasuje. Owszem. Gracze mogą wtedy skończyć to, tak jak się wpierw wydawało, albo po nitce dojść do drugiego kłębka, który wyjaśni całą sytuację.
To chyba ciut lepsze od potwora w klatce, nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ruvus
Administrator
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pią 15:20, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
To misja poboczna- nie dawałem zwrotów. Bardziej misja na 2-3 godzinki. U mnie sesje są do 6 wiec na połowę takiej sesji. NO jasne ja dałem zalążek pomysłu. Można z tego zrobić kampanie na podstawie handlarzy niewolników. Albo nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|